onsdag 3 oktober 2012

Rusk och grått!

Idag har det varit ett under täcke dag! Regn och gråväder hela dagen, men det är höst, nästa vecka drar älgjakten igång. Men innan dess skall Je iväg på roligheter, ibland blir det inte som man tänkt men ibland får man vara nöjd ändå.
Vi har en mycket glad vän som i år får vara med och jaga älg, och det är även hans första gång på älgjakt. Själv tycker jag det är en tråkig jakt men det genererar i mycket gott kött. Och finns det något bättre än en god viltmiddag med goda vänner?

Idag har det varit full rulle på jobbet och även sedan jag kom hem då vi haft lite fågelträning, nu skall lite tvätt hängas och det skall göra lite förberedelser inför ett ev. spännande besök i morgon.

Måste säga att med tanke på gårdagen, jag kan inte annat än att bli rörd över de fina gratulations hälsningarna jag fått på mail, sms, och framför allt på facebook! Det värmer!

Ha nu en fin dag och jag ger er alla en bamse


2 kommentarer:

  1. God kveld! Kjenner også en som i dag er veldig kry ;o)) Lykke til, til helgen Helene. Koselig med besøk...... Klem fra 2 og 4 bente

    SvaraRadera
  2. :)Tack, skulle gärna varit med! Men kunskap är inte att förakta det heller ;)
    Kram

    SvaraRadera