lördag 10 november 2012

En lång fredag!

Ja idag började dagen lite stressigt, vaknade tidigt men fick inte fötterna ur sängen tillräckligt fort för helt plötsligt hade jag 13 minuter på mej innan jag skulle åka..... Ingen bra start på dagen, men den blev bättre för varje timme. Haft en härlig dag på jobbet, och sedan iväg och handlade inför helgens kurs/träff.

Sedan var det bara att fixa sig iordning och åka på konsert igen :)
Med oss fick vi även valpköpare från Oslo som mötte upp och fick avnjuta en musikalisk show. Sista föreställningen vilket innebar att de gav väldigt mycket av sig själva, maxat ljud och hög intensitet.
Idag filmade jag även den låt som jag skrev om sist, tyvärr är kvaliteten dålig är ju med mobiltelefon som jag filmat. Men om man bortser från det så är den lika minnesvärd som första gången.

Ungdomarna har kört show 3 ggr / dag sedan tisdags, så lite trött var min grabb när han kom hem.

Har hemma har vi nu tre små godingar och i morgon kommer fler, skall bli så kul att träffa de små och deras hussar/mattar.

Men nu skall jag ta och sluta mina blå.

Ha en god natt, och bjuder på ESMU 3 Solbergagymnasiet's version av Forever Young.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar