torsdag 22 november 2012

Förändring fröjder

Har nu gjort något som jag känner kommer ta ett tag att acklimatisera mej med. Har klippt mej kort och är numera blondin :o
Jag har blivit något jag aldrig sagt att jag skall bli, men när naturen börjar spela spratt så är inte jag den som är den. Så nu provar jag på att vara ett ljushuvud ;) Varje gång jag passerar en spegel hoppar jag till av förvåning. Men snart har jag vant mej, vet inte ännu om jag trivs med mej själv så här men jag skall prova en stund. För att går tillbaka är ju lättare gjort!

Sitter också och motiverar mej för att packa inför helgens L4 som går av stapel på Grythyttan, god mat och trevliga kursare. Vi skall ha en liten avslutnings fest några av oss, det kan bli riktigt trevligt.

Har även påbörjat planering inför 2013, fått lite förfrågningar på kurser och sedan skall jag/vi och några vänner börja året med en liten utställning.

Ha nu en fin kväll, bjuder på en låt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar