onsdag 28 november 2012

Ja ibland blir det inte

som man tänkt eller hoppats!
Den lilla förkylning som jag var säker på att klara av att förtränga visade sig vara tuffare än det jag trodde. Har nu haft feber sedan i måndags, men man skall inte alltid vara sur över att det som sker sker. Är nog så att allt har sin mening, har ju faktiskt fått gjort något nyttigt trots att jag snorar, snörvlar och känner mej som sju svåra år samt ett nödår. Har fixat hemsida som jag krånglat med i månader japp ni läser rätt, som jag krånglat. Men skam den som ger sig, och nu står den klar. Har en liten detalj som jag skall ändra på men där måste jag ha hjälp av en expert " sonen ".

Nu skall jag fortsätta att plocka i "to do när tiden finns" lådan blir spännande att se vad vi hittar på idag. För även om jag är sjuk orkeslös klarar jag inte av att vara sysslolös.

Ha nu en piggelin dag! Tur att ingen ser mej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar