torsdag 1 november 2012

Mörkret

Det värsta med att dra tillbaka klockan är att det blir så fort mörkt på eftermiddagarna. Men samtidigt är det lite mysigt, fast bara lite. Det värsta är att snubbla runt på promenaderna, och jag blir rätt trött av mörker. Denna tid är den värsta innan allt lyser vitt av snö :) Jag hoppas att vi får vinter i år, jag vill kunna ta på skidor och ta en tur. Eftersom mina skidkunskaper är urusla måste jag träna och träna, men i fjol fick vi snö så vi hann med två turer :( långt ifrån tillräckligt.
Men innan dess skall jag stå ut med detta fruktansvärda mörker.
I morgon är det sista arbetsdagen, och vi skall ut på äventyr. Grabbarna har idag varit uppspelta inför vad som väntar, även vi personal är lite förväntansfulla ;) Sedan kommer en helg innehållande en hel del som vanligt.
Nej nu skall jag ta mina svartingar och ge mej ut i mörkret.

Ha en fin kväll, bjuder på en låt, som jag verkligen släppte lös till under sista delen av 80 talet :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar