söndag 18 november 2012

Hemma i gråzonen

Ja även om jag bor i ett paradis, känns det lite tråkigt att återvända till gråhet och blöta.
Även om vi inte har njutit av uteliv denna helg, så njuter jag av att det är vitt och fint. Som sagt denna helg har gått i jobbtecken, och vi har fått undan en hel del. Men som alltid inser man att det fattas grejer, så även denna gång åkte vi hem med en ny inköpslista.
Har insett att ju mer vi kommer iordning destu mer ser jag som saknas. Skall också erkänna att jag är helt slut, finns inte en led som inte värker och gör ont. Ibland skulle jag önska att jag kunde lägga det onda i en liten låda och skicka till nån som jag anser förtjänar det ;)

I morgon börjar en ny vecka som kommer gå i rasande fart, och helgen kommer att spenderas I Grythyttan. Skall bli så kul att träffa kursarna igen för den avslutande L4:an.

Ha nu en fin kväll, bjuder på ett par bilder från fjället idag och hur fint vårt gästrum blir!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar