tisdag 8 januari 2013

Inaktiv

Har varit inaktiv på bloggen en stund, är så att tiden inte alltid räcker till. Men jag skall försöka skärpa till mej. Gårdagskvällen tillbringade vi i sällskap med våra härliga valpköpare i Lekvattnet, blev bjudna på utsökt mat och trevligt prat. Vi fick även möjlighet att gosa med Beisla som nu sakta börjar piggna till efter 3 månaders sjukdom.

I övrigt så har året börjat lite kaotiskt men nu börjar lugnet infinna sig, och jag är säker på att år 2013 kommer innehålla många positiva stunder och händelser.

AvalonianS kommer fortsätta utvecklas, och jag har även fått förlängt mitt vikariat fram juni ut. Och det är jag verkligen glad över. På hundfronten hoppas jag att vi kan få till lite roliga prov och bra resultat, kommer snart även publisera årets kurstillfällen. Och vi har även planer på att färdigställa övervåningen på vårt kursboende. Så ja det kommer hända en hel del hos oss. Hoppas att ni fotsätter att följa oss i våra olika aktiviteter.

Nu önskar jag er en fin kväll, bjuder på en bild som får mitt hjärta att smälta.

Eya! Foto Alexander Stensby

3 kommentarer:

  1. God kveld! God og høre, se at det går fremover med Beisla. Gratulerer med Yes og Yammi ;o) Klem fra 2 og 4bente. Har dere alle sammen i tankene......

    SvaraRadera
  2. Tack och god fortsättning på 2013 :)
    Ja det är skönt att Beisla repar sig, och Yes och Yammie är så stolta med sina VG´n ;)
    Kram

    SvaraRadera