söndag 20 januari 2013

Verkligheten kallar

Ja i morgon är det en ny vecka, och denna vecka kommer innehålla mängder av kul! Hoppas jag!
Väntar på lite tillökning i flocken, vi får väl se när han dyker upp. Hade två roliga paket som väntade mej när jag kom hem. Måste riktigt stålsätta mej för att inte hamna uppe i pyssel vrån :)

Åkte från Messlingen tidigt i morse, trodde jag skulle slippa helgturister....Men ack vad jag bedrog mej, från Sälen har jag varit omringad av mer eller mindre roliga bilister. Men hemma är jag och lika skönt som det är att åka bort är det att komma hem. Men tanke på avsaknad av matlust under helgen så bjöds det på pizza när jag kom hem, tar jag som ett bevis på att jag är saknad när jag är borta och att de är glada när jag kommer hem.

Måste också bjuda på en fantastisk låt av en fantastisk röst om innehavs av en tjej vid namn Miram Bryant. Om ni gillar detta lyssna då även till Finders Keepers, säger bara Adele se upp ;)

Ha en underbar kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar