lördag 26 januari 2013

Massage

Fick mej lite massage i går, är lite av en fiolsträng i kappmusklerna. Lovar att jag har träningsvärk idag!
Men det är nödvändigt, jag lägger all spänning i axlar och bröstrygg och då är det skönt att få dränera lite ibland. Har världens bästa massör som håller till i Skillingmark, lägger inte ut hennes namn utan om ni är intresserade får ni höra av er.
Har varit lite mycket spänningar en stund, och det märker jag av att jag får ihållande huvudvärk "migrän".
Har nu haft det i 5 dagar, och tack o lov har jag tabletter för annars hade jag varit liggande.

Har idag varit ute en tur med vår gäst, en riktig goding!

Bjuder på ett par bilder av vår gäst, ha nu en fin dag!

Avalonian's Derby "Lexus" studerar fasan

Klart att gammelmor skall ta en sitt bild

En goding är han!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar