torsdag 14 februari 2013

Valentine

Ja idag har symbolen för kärlekens tecken sin dag.
Min dag började inte så bra, vaknade vid 5 av att skallen skulle implodera. Gick upp och tog den första av fyra imegran, tyvärr hade det tagit fäste vilket innebär att jag inte får behålla något. Till slut somnade jag med en behållen tablett i magen, och nu är jag sakta på väg till de levande igen. Är jäkligt tröttsamt att ha migrän, det kostar massor med pengar att måste stanna hemma från jobb så här :(

Men jag skall delta på möte i eftermiddag, vilket jag faktiskt ser fram emot. Om ingen säger vad de tycker kommer heller inga förändringar ske, är inte säkert att vi som nu deltar får igenom något men det viktigaste av allt vi har sagt vad VI känner.

Nu hoppas jag att ni alla får en fin alla <3 dag.="" nbsp="" p="">



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar