måndag 25 februari 2013

Är så nöjd!

Har varit effektiv sedan jag kom hem. Idag kom jag 1,5 timme senare med det hindrade inte, vi gjorde upp igår att efter jobbet skulle vi ta en skidtur. Och så blev det i solnedgång till och med :) men inte nog med det vi tog även en promenad sedan. Japp ni tänker rätt, jag tänker att jag har inte en dag att förlora i träning inför mitt mål i 2014.
Men nu är jag trött, haft en rätt intensiv dag på jobbet och det lär att fortsätta även i morgon. Men jag skall vara ärlig och säga att jag räknar dagar och hoppas på förändringen. Det som ger energi är alla goa människor jag möter och lär känna, och som frikostigt delar med sig av sina erfarenheter och kunskap och ger oss stöd i detta vi befinner oss i. Kram till er.

Nu skall jag snart avnjuta mitt kvällsmål, två fiberknäcke med smör.

Ha en fin kväll, bjuder på bilder från skidturen.

Ospårat gubben i täten med Akira:)

Vackert är det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar