måndag 4 februari 2013

Så det kan vara!

Tobyn goes Germany :) Som jag tidigare berättat så finns det en super fin sajt i Tyskland som heter Petolio, de har verkligen fastnat för Sverige och de bilder över vårt boende och vyerna. Så i morse fick jag se att de hade lagt ut ett liten blänkare om oss, det var mycket glädjande. Och jag har så mycket positivt på G att det riktigt bubblar i mej, men de bubblorna håller jag för mej själv en stund till :)

Gubben har åkt till Italien och skall vara där i två veckor, så nu är jag långdistans gräsänka. Men nu har jag mina svartingar och sonen hemma, så jag känner mej absolut inte ensam.

Passar på att lägga ut en liten blänkare för alla som är intresserade, sonen skall ha en examenskonsert den 14 mars. Alla som vill är välkomna att avnjuta fin musik/sång, konserten är på Ritz och börjar 19.00. Kostar inget att komma utan den som vill kan lägga ett valfritt utträde, som kommer gå till lokalhyran. Han kommer ha en hektisk tid framöver, för det är ju inte bara sin egen konsert han måste förbereda han spelar även på två andra också.

Nu skall jag ta och utfodra lite fyrbenta och sedan ta en promenad i snöovädret.

Ha en fin kväll, bjuder på en låt som jag vet kommer med ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar