tisdag 26 februari 2013

Känslostormar

Ja idag har jag pendlat mellan hopp och förtvivlan :) Nej skall inte överdriva.

Men som jag tidigare berättat så har jag mycket svårt för människor som är falska och fjäskar, och när man mer eller minde blir kallad Idol då arkiveras min kräk muskel.
Tänk om sunt förnuft vore lagstadgat tänk så mycket strunt jag skulle slippa höra. Än en gång säger jag tack för att jag har så fantastiska medarbetare! Och att vi står enade.

Men över till något mycket trevligare, idag fick jag besök på jobbet. Avalonian's Dante kom och hälsade på och jöss vad fin grabben blivit, är kanske lite partisk men bilderna kan inte ha helt fel!

Avalonian's Dante, 


Sedan har vi varit ute på en härlig skidtur, lite kyligare var det idag men lika skönt för det. Och igår skrv jag och skröt om den fina solnedgången, men inget slår dagens...Fast det kanske jag inte skall säga för vem vet hur nästa blir:)

Ha nu en underbar kväll och ni får självklart njuta av min fina solnedgång.

Vackert!

Yes i solnedgång

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fine bilder, vakkert!!!
    Jammen,en kjekk gutt.;o) Dante.
    Klem fra 2 og 4 bente

    SvaraRadera
  2. Tack, ja han har vuxit till sig. Nu får vi bara hoppas att han får möjlighet att visa fram sig också.
    Kram tillbaks :)

    SvaraRadera