söndag 10 februari 2013

Bildkavalkad!

Nu kommer det lite bilder, dels som jag " tagit " från ägarna men även som jag fått på mail.

Såg på melo igår.... och det var så bedrövligt att jag skäms!
Men drar ett streck över det eländet och bjuder på något mycket vackrare.

Ha nu en fin söndag.



Avalonian's Dolly "Selma" blir inspekterad av amman  Akira.

Selma undrar över vilka som gömmer sig bakom lås o bom.

Selma som uppdagat att fåglar är det bästa som finns.
Dessa bilder har jag hämtat från husses FB sida.
Nedan är bilder som jag fick på mail av Avalonian's Delta och Donna som firade sin 8 månaders dag så här.

Delta i snöskrud.

Härliga snö

Donna är fokuserad mot målet

Det kräver lite jobb att forcera snön

Kampen om vem som kommer först.

Kampen om första platsen förblir oavgjord.

Väl hemma njuter vi en kosestund. Uttrycksfulla Donna <3 br="">



2 kommentarer:

  1. Eine sehr schöner Block. Wir waren gerade im Winterurlaub in Eriks Ferienhaus in Dänemark (Aens) :o)

    SvaraRadera
  2. Danke!
    Hoffe, Sie hatten einen schönen Aufenthalt, mit Erik.

    SvaraRadera