torsdag 28 februari 2013

Sömnlös i Mangskog

I natt hoppas jag att jag får SOVA, börjar bli jobbigt. i natt vaknade jag efter 1,5 timme av smärtor i magen. Det ville inte ge med sig, somnade om vid  vi halv fem tyvärr fick jag inte sov så länge innan klockan ringde. Ha varit en mycket seg dag med fortsatta magsmärtor.

Men väl hemma bestämde vi oss för att ta en tur ut med skidorna, nu körde vi till vindskyddet drygt 5 km tor i ospårat. Föret var varierande från klabb till hårt, är faktiskt gött sliten, och lyckades t.o.m. få lite mjölksyra i armarna :)

Yes var med och lyckades få upp en tjädertupp i skymningen, är sådant som värmer hjärtat kvalitetstid med hundarna.

Även denna tur bjöd på en underbar natur och soldengång, men hade fullt upp med att hålla mej på benen över stock och sten....Så bilder får jag bjuda på en annan gång.

Ha nu en underbar kväll, och jag bjuder på en låt istället. En från kult samlingen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar