fredag 1 mars 2013

Fräckhet och gränsöverskridande!

Dottern krockade sin bil i sommar, och sedan dess har den stått. Har varit en person som ringt och velat köpa delar mm. från den. Efter mycket om och men beslutade vi att vill han ha bilen får han ta hela och betala det han anser den vara värd, i mitt tycke minst 500:-.
I dag kom köparen, och skrev pappren och bilden lastades på kärran....Denna fräcka person sätter sig i sin bil och bara kör iväg utan att ens fråga vad han skall betala....
Som tur är har jag kvar reg.pappren och skall snällt skicka ett brev med mitt konto nr.

Om fräckhet och gränsöverskridande vore prisbelagt vore denna person obetalbar! Usch för svin!

Verkar lite som om min väg för tillfället belamras av denna typ av människor, dags att röja nya vägar och sätta nya mål. Vem vet vad som gömmer sig i framtiden, sämre kan det inte bli.

Har även idag tagit en skidtur, och om jag var sliten igår blev jag på gränsen till utmattad idag. Fy bubblan vad ont det kan göra när mjölksyran gör både armar och ben totalt stumma. Nu har jag återhämtat mej och mår gott igen, men ett tag var både skogen och utrustningen billiga :)

Ha nu en fin kväll, bjuder på en bild, inte bästa kvaliteten men....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar