fredag 29 mars 2013

Glad Påsk

Önskar alla er läsare en fin påsk helg!

Själv började min påsk med att vara chaufför åt sonen, kom hem vid halv fyra i morse. Hade tänkt unna mej lite sovmorgon, men det ordnade dottern så jag slapp ;) Men lite drygt fyra timmars sömn skall jag inte klaga över...
Men visst hade det varit ett slöseri med en vacker dag om jag sovit längre, nu tog vi istället skidorna och hundar med oss ut på en tur. Vi körde samma sträcka som förra söndagen, i dag var föret optimalt gick riktigt lätt i spåret...Vilket även leder till att det går fortare utför, och idag har jag även druttat på ändan :) där det var mjukt och fint att landa.

Nu har jag även hunnit landa lite här hemma och fixar med lite god mat, hela denna helg skall vi njuta god mat och familje mys på hög nivå...Eller nått vi skall nämligen börja inreda övervåningen på vårt fina kursboende...

Ha nu en fin långfredag, bjuder på en bild från dagen.
En av sjöarna vi skidar över "Sälsjön"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar