söndag 10 mars 2013

Då har turen kommit

Till mej!!!
Flunsan har tagit över kroppen, och huvudet är som i ett vaccum. Men jag skall inte klaga är dom som haft det värre, och det är rätt ok under dagen men natten då måste jag sitta och sova. Blir så tätt i svalget och har en fjantig torrhosta. Men bara febern går ner så blir det lite lättare att härda ut, usch nu känner jag mej gnällig därför byter vi direkt tema!

Har hunnit fixat lite bilder så dem tänkte jag bjuda på, har ju lite nyheter vad det gäller färger mm. i sortimentet. är så himla läckra färger att man blir lycklig av bara åsynen :)

Se själva, nu skall jag ta och lägga upp benen på soffan och fortsätta vila bort febern.

Ha nu en fin kväll


Kombihalsbandet i fler färger!

Kopplet och halsband i neongrönt

Koppel och halsband i neongult

Koppel och halsband i neonorange

Koppel och halsband i neonrosa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar