onsdag 20 mars 2013

Fantasi

Ja ibland måste jag skratta åt mej själv, fick nu se att jag skrivit samma titel två ggr. Men så kan det bil ibland, och särskilt när tiden inte räcker till då klarar inte jag iaf hitta på fyndigheter.

Har nu äntligen kommit hem efter en lång och kylig dag, och just har jag noll energi men det är bara att snabbt ladda och ge sig iväg på sista konserten. Lika skönt som det kommer vara att lugnet lägger sig lika mycket kommer jag sakna att få se och höra på dessa unga begåvningar.

Idag är jag också lite extra stolt, min son fick super fin kritik i tidningen om sin konsert.

Ha nu en bra onsdag, bjuder på bilden från tidningen den är klickbar :)

Fin fin kritik :)

1 kommentar:

  1. Very nice write-up. I absolutely appreciate this website.
    Thanks!

    My web blog :: godaddy.evonypedia.com

    SvaraRadera