torsdag 21 mars 2013

Lyxigt


Ja nog kan jag säga att jag har en lyx tillvaro, har haft det nu under några veckor. Är nog inte alla som får leva i en intensiv rock värld, så som jag nu fått gjort.
Igår var jag åter igen på en fantastisk konsert, denna gång arrangerad av en tjej med en suverän röst som rev av rock/pop låt efter låt. Grabben var med som lead gitarrist och ännu en gång gjorde han oss stolta som tuppar, var en hel del Paramore låtar under gårdagens konsert. tyvärr fick jag nog nån blackout för jag förmådde mej inte filma en liten snutt. Men jag hoppas att det kanske dyker upp nån liten snutt som jag kanske kan bjuda på längre fram.

Ha nu en bra kväll, bjuder på en bild som jag åtminstone lyckades knäppa...

Alexander på gitarr!

Bjuder självklart på en av låtarna som spelades, fast då med originalartisten pga att jag inget annat har att bjuda på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar