fredag 15 mars 2013

Nu är det gjort!

Har varit lite tunt här på bloggen, men tyvärr räcker inte tiden till, gör inte det nu heller men jag unnar mej en liten paus. Skall inte klaga över att jag har mycket att göra, för det är jätte kul att ni där ute uppskattar det jag gör och vill ha våra produkter. Men det var inte det jag skulle blogga om idag.

Igår hade sonen sin studentkonsert, och jag är emotionellt utmattat. Första låten då gick tårkanalen från stängd till fullt flöde för att eskalera för varje låt. Att han kan spela visste vi, men den totala överraskningen var att han sjöng. Och vi har inget vetat.

Han inledde med Beautiful lie " 30 sec to mars "  och den har både sonen och jag fina minnen av. Och är även ett band som vi både tycker mycket om, och på denna vägen fortsatte det. Jag kommer bjuda på den låten här, tyvärr är ljudkvaliteten urusel vekar som om min mobil inte längre kan hantera ljud :(

Nejsan svejsan nu får jag ta och jobba lite, ha en underbar kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar