söndag 3 mars 2013

En jobbig söndag

Först ut vasaloppet, jösses vad jag slet jag sprang nämligen mellan soffan och tvättstugan. Sedan var det dags för 5 milen och lika där, var riktigt slitsamt. En tur iväg med grabben som skulle repa idag igen, sedan tog vi en skidtur ut i skogen.
Idag har jag fuskat med näring endast två soppor bidrog med att jag fick helt slut på energi, jag jag tränar och går på en rätt hård diet. Men jag fick stanna upp och vila och kyla ner mej så återhämtade jag mej riktigt bra. blev drygt 5 km i skogen. Vi körde till vindskyddet och den lilla biten från skogen dit via sjön är ljuvlig, och idag hade vi ett underbart väder.
Väl hemma fixade jag min middag, 100g räkor och hårdkokt ägg, mat har aldrig smakat så gott. Snart är det dags att knyta på sig joggingskorna något jag nu börjar längta efter.

Som ni förstår har jag haft en intensiv dag, fast så värst jobbig har den inte varit :) Även om jag upplevt den värsta dipp jag någonsin känt. Men när man har facit i sin hand kan jag inte annat än att vara nöjd.

Ha nu en underbar söndagskväll, bjuder på ett par fina bilder från dagen.

Den vackra solen vid vindskyddet

Vy mot skogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar