måndag 18 mars 2013

Nu är det gjort!

Igår skickade jag in och betalade för min största utmaning någonsin. startskottet för tjej-klassikern  2014.
Gubben skall köra riktiga vasaloppet igen, han anmälde sig 0802 och 0814 var det fullt... Jag tänker inte åka vasan men däremot tjejvasan räcker och blir över åt mej det.

"Du är nu anmäld 2013-03-17 till Vasaloppets vintervecka 2014! Detta är en bekräftelse på din anmälan, nedan ser du dina registrerade uppgifter."

Nu är det hård träning som gäller, fast lite får jag vänta med tills dess vägarna blir lite bättre. Men jag skall köra mycket kondis och uthållighet, älskar gång och PW cykla skall jag också göra. Men allt i mindre skala för att öka, räknar med att cykla 3  mil 2 ggr / vecka och förhoppningsvis klara milen i gång. borde inte ta allt för lång tid tycker jag att klara det....

Ja jag vet har höga tankar om mej själv :) Men nångång skall jag ha användning av min ångermanländska stöninghet...

Nu hoppas jag att ni får en fin kväll, själv skall jag åka och hämta en son som repar för sin sista konsert som går av stapel nu på onsdag. Denna gång är han musiker åt en tjej som skall ha sin studentkonsert, ja då vet ni vad jag gör på onsdag, sitter och snyftar till bra musik :)

Kram på er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar