onsdag 23 oktober 2013

Så bra!

Har börjat med vitaminer, och det är nog första gången jag med handen på hjärtat kan säga att wow vilken skillnad.
Har tack vare goda vänner fått möjligheten att börja med Fit Line, och är så nöjd över resultatet att jag känner att jag måste dela med mej.
De flesta av er känner ofta att ni är trötta och slitna, fast att ni sover mycket och äter rätt osv. eller som jag som blir förskyld bara nån nyser på andra sidan byn!

Började för 2 veckor sedan och är nu inne i en utrensnings period, vilket känns i kropp o själv. Men även fast kroppen beter sig ur fas har jag ändå ett helt annat focus i huvudet. Tröttheten finns men inte lika påtaglig, märker att minnet blir lite bättre... Spelar mycket memory på jobbet :)
Magen börjar och få en bättre rythm, men just focus wow. Vaknar på morgonen och huvet sitter på plats istället för att behöva med tvång sortera tankarna ligger de rätt vid signalen från klockan. Och det håller hela dagen. Tänk hur det kommer bli när jag använt detta länge...

Men om ni är nyfikna hör av er jag tar gärna hjälp av proffs på produkterna för att ni också skall få chansen att må bra, och ha lite energi över till hela familjen efter en lång arbetsdag.

Ha en fin dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar