onsdag 14 maj 2014

JOBB

Just nu är jag inne i en jobb period. Är bokad och den lediga tid jag har ägnas åt att försöka få lite struktur i planeringen. Lite att tänka på så jag inte dubbelbokar mej vilket kan vara lätt när det händer mycket samtidigt, skall ju ut några helger på lite olika evenemang. Vilket kommer bli otroligt kul.
Men just nu går det i jobb, jobb och åter jobb. Och det kommer jag fortsätta med under hela sommaren. Finns roligare tider att ha ledigt på...

Nu skall jag fixa iordning mej inför en ny dag som usk:a

Ha en fin dag.
 

Bjuder på en låt av Gruppen Daughter som är ett indi, folk band, alternativ rock, från England. Deras debut album I you leave fr. -13 blev plasserad som nr. 16 i UK vilket inte är illa för ett debut album. 

Denna låt är ett spår från detta album. Fantastisk!!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar