lördag 10 maj 2014

Landat i Värmland igen!

Ibland känns det som jag flackar o far mest hela tiden. Men nu har jag kommit hem från en vistelse i Lidköping. Stannade en dag extra då dottern och barnbarnet Daisy skulle ranta runt i ringen :)
Vi möttes vi Lidköpings Arena vid 10, och har idag sett raser jag aldrig varit i kontakt med. Riktigt kul och vi hade super trevligt sällskap av Daisys uppfödare och övriga Puli vänner. Har fått lära lite nytt är ju det som är kul med nya raser.
Ägnade även en liten stund i IF montern och språkade med gulliga Margareta, som är en fin ambassadör för sitt försäkringsbolag. Alltid kul att träffa positiva glada GS människor :)

I övrigt så har jag haft en som vanligt trevlig vistelse på jobb, denna gång har jag fått testat att vara presenningsmakare. Behövde en presenning över vår ved, och fick då välja färg och har mej god hjälp och verbal/handgriplig instruktion fixat en kvalitets presenning, livstid 12 år. Lite skillnad från Kina prasslen som håller typ resan från butik, hem.

Eftersom jag stannade ytterligare en kväll fick jag även denna gång lite turistupplevelse.
Ha nu varit på Läckö slott, en plats jag gärna återvänder till.

Men istället för att jag skall skriva och bladdra så bjuder jag på lite bilder.
Ha nu en fin lördag.
In action :)

Läckö slott

En fantastisk vy

Varje kåk borde kunna försvara sig :)

Vackra Vänern som omger slottet


Min dotter och mitt underbara barnbarn <3 td="">

En fullpälsad veteran på 9 år så tjusig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar