fredag 22 maj 2015

Snart ytterligare en vecka till handlingarna.

Kom hem från slätten igår, och ser att någon börjar bli lite rund om magen :) Var ett underbart väder, som tyvärr inte är kvar...
Är brutalt trött på blåst, grått och trist. Känns lite som att jag skulle vilja dra täcket över huvudet och vakna till hösten.
Hur som helst så har jag köpt vapen :) Blev inte ett begagnat, men hittade nått som jag tror kommer passa mej bra. Är inte något super vapen, men eftersom jag ville ha ett bra paket till rimligt pris så blev det detta. Efter allt jag läst och många delade meningar finns det, men jag är övertygad om att jag blir nöjd. Vad jag köpt? det kommer jag avslöja när licensen kommit och jag har vapnet i min hand :) Kan säga som så, denna producent har gjort vapen åt bl.a Remington och detta påminner om 700:an.

Och jag har även köpt mej en morsdagspresent, är så nöjd med mina rosa, så det blev även ett par lila....

Ha nu en fin dag, bjuder på en låt denna är en av det bättre duetter jag vet. Men så har jag även ett gott öga till båda artisterna, Lars Winnerbäck och MissLi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar