måndag 3 september 2012

Duktig!

Ja idag känner jag med riktigt duktig! Och jag känner också för att tala om det också, så ni som inte klarar av lite självgodhet behöver inte läsa :)
Men jag vaknade tidigt i morse av huvudvärk, berodde på att jag drack för lite igår. Men upp och slängde ut  täcke och kuddar på vädring, och sängkläderna i maskinen. Innan jag skulle köra grabben till stan och själv passa på att handla, på ett vips var sovrummet städat och övervåningen damsugad  och uppfräschad.
In till stan handla det grabben behöver medans vi är på fjället, hem städa nedervåning tvätta alla hundbäddar. Gör iordning hundrummet så nu är det inte längre valprum, tagit en härlig träningstur på 6 km. Nu är det en härlig dusch som står på tur. Sedan är jag redo att säga hej då till Dennis.
Och det bästa av allt är att huvudvärken är också bortstädad ;)

Ha nu en effektiv dag, och jag är riktigt nöjd över att vara på G igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar