måndag 17 september 2012

Första dagen!

På jobbet efter semestern, märkligt att jag vaknat innan jag behöver gå upp i fyra veckor men i morse när klockan ringer då sov jag sött...
Det var faktiskt kul att komma tillbaka, fick en go kram av en av grabbarna och high five av två andra. Måste säga att jag har ett fantastiskt jobb, underbar arbetskamrat och underbara grabbar. Har ångest över att det kommer ta slut sista december då mitt vikariat tar slut, då är det bara att gå tillbaka till "mitt" jobb. Samtidigt skall jag inte klaga för "mitt" jobb är bra det med, men jag trivs med att ha ett mer aktivt jobb. 
Men vem vet jag kanske kommer få chansen att förverkliga en dröm jag har! Om det blir en verklighet får tiden utvisa, men den dagen man slutar drömma den dagen slutar man leva.

Sedan vill jag också tacka kommissarien på VFK som var så hjälpsam och löste ett problem som råkat uppstå, tusen tack för fin service och hög hjälpsamhet.

Ha nu en riktigt fin kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar