söndag 2 september 2012

Höstfärger!

Den stora björken på tomten börjar gulna i bladen, tänk vad skönt nu är hösten snart på allvar här!
Ja denna underbara årstid som jag längtar efter varje år, gårdagen var riktig fin med knallsol och varmt. Idag är det lite mulet men vad gör det. Gubben har nu styrt kosan norrut mot Messlingen, själv åker jag uppåt i morgonkväll eller tisdagmorgon. Dagen idag har varit slapp verkligen slapp, har nog lidit av sömnsjukan...är ju den typen som sover väldigt lätt. Men i natt har jag varit en klubbas säl, tvär vaknade och trodde inte mina ögon när jag såg vad klockan var. Nåja det som skulle göras har gjorts, nu skall jag byta om och ta en träningsrunda. Är i så dålig form att jag skäms, fy vad sjukdom bryter ner kroppen. Men nu har jag fått en sådan energi att jag måste rusa av mej lite :)
Ha nu en härlig dag vilket jag absolut kommer ha :) Bjuder på en bild jag tog igår på väg hem från ett paradis till ett annat!
Vägen från Mittådalen med Anåfjället i bakgrund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar