måndag 30 september 2013

Tacksam för hjälp!

Har anmält en bild till en tävling, nu hoppas jag att alla ni som läser min blogg hjälper till och röstar.

http://royalcanin.se/hundensdag/fototavling/?popup=1870

Klicka på länken och den bild som ni röstar på är denna!
Tack på förhand!

Sedan har jag även fått rapporter från Messlingen, där Akira, Eya och Buffy befinner sig tillsammans med A.Donna samt Delta och även Å.Ypperli med sina hussar.

Idag var första gången Akira var på fjället sedan ifjol och visst visade hon sina takter. Kan inte annat än att bli imponerad över denna fantastiska hund som fick 9 valpar 9 veckor sedan. Underbara Akira som alltid levererar, och visst känns det extra kul att veta att detta kommer nya valpköpare tills oss att ha i sina nya familjemedlemmar. Finn fortfarande 3 hanar kvar från denna fina kombination. Rapporter från de valpar som redan lämnat boet är positiva, lugna trygga valpar.

Men även A-Donna skrällde till och satte ribban högt, hon har sedan tidigare en orrhöna fälld över sig idag föll första ripan. Fantastiskt bra jobbat av hund och ägare.

Ha nu en fin måndag, bjuder på lite bilder.

Avalonian's Akira med sina tre ripor

Avalonian's Donna med sin ripa

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Via google hitta jag hit. Jag vill bara säga att det är jag som köpt Ögns föl Sollilja! Med vänlig hälsning/Erica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Erica
      Så roligt at du tar kontakt, vill gärna veta mer om vart hon hamnat osv :) Är alltid roligt att få följa sina hästar ;) du får gärna ta kontakt med mej på helene@dernole.se
      Helene

      Radera