lördag 7 september 2013

Idag firar vi!

Min kära man fyller idag 48 år och det firar med arbetsdag med Tobyn älgjaktslag! Medans Alexander och Ole Marius sätter granplant. Jag skall gnugga mina geniknölar med att fixa iordning lite käk och mys till eftermiddag. Då vi får besök av mina föräldrar samt att även våra vänner från Drammen kommer hit.
Men nu först och främst Grattis JE!

Sedan har även valparna fått sitt, de är nu avmaskade för andra gången. De är ute i stort sett hela dagarna och busar och leker, växer gör dem och de är ett super härligt gäng. Idag har det fått lite nya leksaker att pyssla med vilket var succé! Se själva!



Som ni säker också har märkt blir det inte så många uppdateringar på bloggen, tiden vill inte riktigt räcka till mellan jobb och AvalonianS. Jag tycker det är super roligt att ni gillar mina produkter men som sagt detta med bloggen hamnar då lite på sidan. men när tid finns kommer jag bjuda på ett litet inlägg då o då.
Har så mycket nytt som jag vill dela med mej av men var sak har sin tid :) 

Ha nu en fin sjunde september och till alla andra som fyller denna dag Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar