lördag 28 september 2013

Läges uppdatering!

Blir glest mellan varven. Men ingen är gladare än jag för det! Det innebär att saker händer här på gården. Fyra valpar har flyttat och två till flyttar denna helg, en upp till Kiruna och en till Kalix. Har iom. detta lovat mej själv att faktiskt ta en tur upp till de lite nordligare breddgraderna i vårt land. Har ju som lite mer anledning nu.

Tre hanar finns fortfarande tillgängliga! De är vackra framåt och sociala valpar.
Avalonian's Eddard
Avalonian's Ethos
Avalonian's Edur
Är inte bara valpar som skall hinnas med även lite annat pyssel som skall hinnas med, beställningar och framförallt mitt jobb! Känns lite som att dygnets timmar inte alltid räcker till. Men tids nog får jag vila :) 
Jag jobbar ju varje vardag och har endast kvällar att jobba med AvalonianS, tur att jag har bra kunder som uppskattar det jag gör och kan vänta lite.
Tänkte bjuda på olika färgkombinationer som jag fått beställning på, av AvalonianS senaste tillskott,




Ha nu en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar