tisdag 10 september 2013

Nyheter och annat kul!

Har ju som de flesta redan vet varit tjänstledig från min tjänst lääänge. Och har nu i dagarna varit tvungen att fatta ett ganska snabbt beslut, gå tillbaka eller säga upp tjänsten och fortsätta på mitt vikariat. Tog inte så värst lång tid att välja... Jag är fr.o.m. 1/10 utan fast anställning har ett vik fram till 31/12, men jag vet att jag vill inte tillbaka. Och jag vet också att jobb löser sig alltid ;) bara man vill...

Idag har jag även hunnit pyssla lite sedan jag kom hem, lite nya halsband kommer att finnas tillgängliga. Är så glad när jag från oväntat håll får inspiration till att skapa lite nytt, och att ha knutit så hjälpsamma kontakter... Vem vet vad framtiden bjuder på :)

Här är två alster och det kommer säkert fler...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar