torsdag 12 september 2013

Nu är den färdig!

Påbörjade ett litet projekt i sommar, och idag blev den färdig! Jag har länge tänkt att jag vill pryda det bästa jag vet någonstans på min kropp. Och det har jag nu gjort, är stolt över vad jag åstadkommit på några få år och vad bättre än att visa fram det!
Den kommer bli lite finare när det är läkt :)
Om ni är nyfikna på Tattoo artisten så heter hon Laila Siamese XII. Under helgen som var vann hon 1 st pris i Göteborg för bästa oriental tattoo. Denna har hon ritat på frihand från ett foto.
Tack Laila! Denna betyder mycket för mej.

Fick även besked om att valparna identiteter är på ingående måste ge SKK en stor eloge de jobbar riktigt snabbt och bra! Sedan har jag även skickat iväg en annan spännande ansökan...Hoppas kan jag alltid!

Men att vår kära E-kull är något speciellt är inget att undra över, av de valpar som är tingade är det bara en som åker till grannlandet, men vem vet vi har ju 3 flotta hanar otingade som kanske hamnar hos vårt grannland :)

Dessa fina killar vill gärna komma till en jakt och friluftsintresserad familj, vi ser gärna att ni kan tänka er att starta på jaktprov och även ställa ut minst en gång i vuxen ålder.

Hane svarthund

Hane blåtass

Hane Jeans

Ha nu en fin kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar