måndag 23 mars 2015

Ny vecka!

Och vart tar tiden vägen, nu är det snart påsk!
Hade tänkt åka upp till stugan och njuta i påskveckan, men planerna ändrades. Ingen fara på taket utan jag åker upp efter min utbildning. Och det kan ju vara nog så bra, lär vara helt slut inget dåligt schema vi kommer ha på kursen.
Idag beger jag mej söderut, till helgen kanske jag får ta mej en tur västerut... Men det vet jag mer om då.

Har legat i lite i träning också, är så kul att se de unga tjejerna som verkligen jobbar på kanon när vi är ute. Extra är helt magisk, hon fick prova kättingen första gången i lördags. Vi tog ca 3 km och det bekom henne inte. Så igår i kylan tog jag med henne på drygt 6 km, gick som om det vore en pinne i pälsen istället för 1,7 kg kätting.

Är otroligt glad över att han mina hundar som gör att det blir så mycket roligare att komma ut och träna, och när vädret är fint gör det inte särskilt ont heller ;)

Jag har även pysslat lite under helgen, har fått in lite nya färger på halsband och foder.

Bjuder på lite bilder.


Nya färger på band  och foder gul, pastell rosa, pastellgrön.

Och självklart skall Extra ha lite nytt!

Och en ny matchande väst!
Hoppas ni får en fin vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar