tisdag 3 mars 2015

Vilken start!

Ja jag måste verkligen säga att 2015 börjat redigt bra! Känns som om jag inte varit annat än sjuk..
Först maginfluensa som jag ALDRIG tidigare haft "urk", och nu är jag på väg ur dimmorna från vanlig flunsa. Men skall man så skall man, nu kan jag hoppas att jag slipper resten av året.

Vad händer på fronten då? Ja det är lite förberedelser inför våren/sommaren. Vi kommer förhoppningsvis ha en fin liten valpkull så småningom. Jag kommer förhoppningsvis åka på en utbildning för att lära mer. Förbereder mej inför sommarens mässor, och kurser.

Fast just nu är jag inne i jobbperiod, vilket innebär att jag för tillfället jobbar väldigt mycket. Men det är kul och belöningen är ju pengar in! Vilket absolut inte är fel.

Nu skall jag ta tag i lite mer tvätt innan det är dags att fixa mej i ordning för ytterligare en kvällstur på jobb.

Hoppas att ni slipper flunsor och annat otyg, och ha en fin dag.

Ps glöm inte att

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar