fredag 30 oktober 2009

Feber.....

Ja nu är det slut på veckan...det är dags för att bli frisk... Som sagt jag fick vaccin förra fredagen och feber sedan lördag, var hos läkaren igår torsdag. Fick gå in bakvägen in på ett avlägset rum, in kommer en sköterska och läkare med full mundering. De tar halsprov och blodprov, jag har fått en elak virusinfektion. Men svininfluensa prov tar man i näsan och det svaret får jag om 14 dagar.


Nu är det Halloween, och jag misstänker att de kommer att visa alla gamla härliga skräck rullar på TV. Måste erkänna att jag hyser en förkärlek till skräck/thriller, jag och min son gillar detta skarpt resten av familjen njuter inte lika mycket av detta. Min man avskyr allt som har med skräck att göra, saw filmerna retar gallfeber på han. I skräck gillar jag mest psykoligiska trillers, tex. the shinning, seven, blair which mm. Mina old time favoriter är Edgar Allan Poe -huset ushers undergång, Cornell Woolrich -spegelrummet. Samt nutid Stephen King har nästan alla hans böcker sett nästan alla filmer.


Nu ska jag bädda ner mej igen, ha en kuslig fredag. Bjuder på en av sonens bilder igen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar