söndag 25 oktober 2009

Svinpäls de light

Igår åkte jag och gubben ner till Orust vi hämtade hem ett kök, som vi skall ha i stugan. Det var riktigt snyggt och det kommer att passa in bra, så nu saknar vi bara kyl/frys sedan är köket komplett.

På fredag efter jobbet fick jag min vacc mot svininfluensa, på väg hem från Orust fick jag huvudvärk, halsont, feber och muskelvärk. Väl hemma ca 19.15 sa jag godnatt, och nu ca 13,5 timme senare är jag fortfarande hängig. Tillhör nog den kategori människor som får de jobbiga biverkningarna, men som sagt mår man så dåligt av lightversionen är jag glad över att jag inte kan få standardversionen.

Min chef ringde mej i fredags också vi hade ett mycket bra samtal, måste säga att hon är en underbar person som både är en bra chef och lyssnare. Fick under samtalet bort en MASSA orosmoln, och det som var ännu skönare var att hon själv var fullt införstådd i problematiken. Ibland kan ett avslut vara något väldigt jobbigt, men nu känns det ganska OK med tanke på vårt samtal.

Nu har jag en härlig känsla av att något nytt spännande väntar, och jag har inte varit så här hoppfull på länge.


Ha en fantastisk söndag

Bjuder på en bild av min häst som tragiskt gick på bort för mej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar