onsdag 28 oktober 2009

Njutning

Sitter här och tittar ut genom fönstret med rinnig näsa och feber. Kan inte förklara den känsla jag får i kroppen när hösten har kramat om naturen, de varma färgerna skogens glödande trätoppar. Och just i detta nu strålar solen och man riktigt känner hur hösten i hemlighet ler åt oss, jag älskar höstens färger. Blev så inspirerad av ljuset, färgerna och solen. Att jag trotsade snuva och feber tog med en rulle snytpapper, och två hundar och tränade apport ljuvligt... Nu sitter jag här och skakar tänder, men det var det värt.
Jag trivs när det blir kyligare dagar och ännu kyligare nätter, när rimfrosten lägger sig som ett täcke över marken och solensstrålar gnistrar som kristaller. Kort och gott jag älskar hösten.

Ha en solig onsdag, bjuder på en bild som min son har tagit.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar