lördag 28 april 2012

Fint väder :)

Idag hade vi väder gudarna på vår sida, och jag kan bara konstatera igen att Sverige är ett vackert land. Har varit på en liten ort som jag aldrig satt min fot i tidigare, och hit lär jag åka fler gånger. Har befunnit mej i Grebbestad närmare bestämt Tanumstrand, helt underbart! Och ännu en gång kan vi tacka Norskarna för att de väljer att plantera sina oljedollars hos oss :) Och för att lugna oroliga själar... Jag har inte köpt båt ;) har blivit utrustad med två ben och inte gälar så jag väljer att fortsätta att röra mej på land :D
Men titta kan man göra och ta fina bilder.... Kunde inte låta bli det vackra svan paret. Eller de "små" båtarna ;)





Glöm nu inte AvalonianS foto tävling på Facebook, ta en bild på din hund oavsett ras situation maila den till mehesy@gmail.com. Tävlingen fortgår till 31/5 en veckovinnare kommer utses, och sedan kommer tre stå som segrare. Vecko vinnarna kommer att presenteras på AvalonianS sida på Facebook, gå in gilla och dela evenemang till alla era kompisar. Läs mer!

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder idag var en dag som man bara njuter i massor;) kramizzz Ann-sofie

    SvaraRadera
  2. Ja en fantastisk vår dag! Och nu behövdes en dag som denna :) Kramizzzar tillbaka :D

    SvaraRadera