söndag 8 april 2012

Shopping och bakning!

Ja då är jag i farten igen, har shoppat lite. Denna gång något mycket nödvändigt! Jag har inskaffat nya joggingskor, något som var välbehövligt. De jag har är nog närmare 9 år och visst de fungerar men nu har jag lagt lite pengar på ett par skor som dels har bättre dämpning och som är skonsamma mot mina benhinnor. Var tvungen att även köpa på mej ett par linnen och ett par nya tights inför sommaren :) Så nu står jag rustad inför en ny löparsäsong, har även planerat in en lång tur för mej och gubben. Vi har en väg som binder samman våra byar i Mangskog den är drygt 3-4 mil runt, denna skall vi ha som mål under sommaren. Vi skall jogga/gå runt, självklart skall vi följas av våra fyrfotade vänner. Vi kommer packa ryggsäcken och ge oss iväg på en uppfriskande långtur. Om någon känner sig manad att följa, hör bara av er. Väl hemma tar vi en god grillmiddag med svalkande dryck :) Visst låter det kul!
Idag åker dottern tillbaka till Borås, hon har nu varit hemma en hel vecka. Operationen i munnen gick bra och hon är redo för plugget igen. Själv håller jag på att baka min goda kaka, som är mycket uppskattad och den är väldigt god så om ni vill prova den nån gång säg bara till. Jag har lite lätt för att glömma att jag faktiskt kan baka ibland, och just denna skapelse är en 10:a av 10 totalt :)
Ha nu en fantastisk dag, bjuder på en bild av mina snart nya löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar