onsdag 18 april 2012

Längesedan!

Ojsan! Är inte så att jag glömt bort men jag har haft lite annat att pyssla med, och tyvärr räcker inte tiden till alltid. Men nu får ni en liten uppdatering.
Vill börja med att erkänna att eftersom jag som fortfarande är lite ny på jobbet och har mängder och massor med olika rutiner och riktlinjer att lära in, känner mej som äppelmos när jag kommer hem på eftermiddagen. Var rätt längesedan jag känt mej så utsliten i skallen. I går hade jag lite ärenden att utföra så dagen blev rätt lång, idag  börjar det kännas som om jag börjar hinna ikapp. Med min snurrande hjärna och jag har sakta kunnat sortera in de olika i de fack som sakta börjar struktureras upp med de olika rutinerna, personerna och övrigt nyttigt för att kunna göra ett så bra arbete som möjligt. Måste bara berätta att det är så kul och varje dag är en ny utmaning :)
Längtar tills fredag, då jag skall på ledarskapsutbildningens steg 1 av 4, skall bli så kul och jag är övertygad om att jag kommer lära otroligt mycket, samt växa som person. Denna utbildning får jag eftersom jag är uppknuten till Studiefrämjandet, och eftersom min filosofi är att utan kunskap står man stilla tar tacksamt emot varje tillfälle jag får för att utveckla mej själv. Jag älskar att lära! är som en svamp när det kommer till att få kunskap! Det är lika viktigt för mej som musik!
Det jag önskar nu är att vi kan bli färdiga med detta konstiga väder. I måndags fick jag hem min nya symaskin, så nu är vi snart på banan igen med att kunna slutföra de beställningar som ligger och väntar. Tack för att ni är så tålmodiga :) Nyheter kommer ocklså att presenteras snart :)
Ha nu en tålmodig kväll, bjuder på en härlig låt som jag får lite associationer till Peter Gabriels album So.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar