lördag 7 april 2012

Påskafton!

Idag blir det inte någon latar dag, solen skiner och det ser ut att bli en toppen dag. Nu skall jag ta tag i lite städning, jag vet jag är inte som alla andra jag städar när jag känner för det... Och då spelar veckodag mindre roll :) Men nu blir det att röja lite, för i morgon får vi besök av en snygg kille och hans husse. Killen kommer att stanna här en liten stund, han och Eya skall lära känna varandra lite bättre. Har vi tur kan vi får vår första sommarkull, vi har ju endast haft vintervalpar tidigare. Detta är något som vi väntat en stund på och ser verkligen fram emot resultatet, Eya ger som sagt mycket bra avkommor och även denna kull kommer bli något att räkna med. Lättdresserade viltfinnare, med mycket god exteriör, tidigt jaktliga, trevligt temperament och lågt coi.
Ha en strålande dag, bjuder på bild av de vackra tu! Far och mor till Avalonian's D-kull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar