måndag 30 april 2012

Härligt!

Att vakna utvilad till en ny härlig dag med nya härliga utmaningar. Att ha lyxen av underbara människor runt omkring. Idag är det en slappar dag, tyvärr är inte solen riktigt med på noterna med jag skall inte klaga. Är ju ganska mycket  positivt på G och då skiner solen ändå fast hon är gömd. I morgon skall vi iväg och övningsskjuta. Jag har ju ett litet arbete att göra, som nu skall ändra från höger till vänster. Lär att bli en massa frustration....Nåja det slutliga resultatet blir säkert mycket bättre!
Nu skall jag ta och titta till duvbäbbarna :) Som tur är har jag inte sett duvhöken sedan sist! Om det är någon där ute i cyberspace som behöver duvor eller kan tänka sig att byta ungar hör gärna av er. Nytt blod är ju aldrig fel att få in.
Och idag bjuder jag på ytterligare en version på bilden av Yes. Denna gång är det sonen som ville fixa till färgerna lite. För att ni skall se skillnaderna så lägger jag upp alla tre ;) Tänk vad duktiga personer det finns som kan trolla med bilder så. Ha nu en underbart fin dag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar