onsdag 11 april 2012

To the end of time!

Ja visst låter det pretantiöst :) Men är bara ett tecken på total idé torka. Skall erkänna att jag är sliten ögonen går i zenit huvudet värker och jag har bara lust att gräva en grop och hoppa i. Urk va töligt de är att ha flunsa...när jag kom hem från jobbet tog jag turturduvorna på en promenad, sedan tog jag tempen på mej själv och en visade 40,2. Och riktigt så hett har vi inte under solen ;)
Nej nu har vilddjuren fått sig lite mat och nu är det jag som kommer satsa på vertikal läge, känner att jag har fortfarande så mycket nytt att lära på jobbet att jag VÄGRAR vara hemma. Jag har två dagar att uthärda och det kommer jag fixa.
Ha nu en piggelin kväll, bjuder på en låt om ni har svårt för att höra så är det refrängen som jag nu använder som motivatior :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar