söndag 15 juli 2012

Längesedan

Som jag gjorde ett inlägg som inte handlar om hundar, nu upptar hundar all min tid så det är inte så konstigt. Men jag gillar ju att skriva lite tänkvärt också, och när det kommer till människor så råkar man oftast ut för situationer som får iaf mej att tänka till lite. Jag säger inte att det jag tänker/tycker är rätt men det jag känner i olika situationer är min känsla. Och jag fick av en slump se något som jag först blev lite sur över, inte över vad jag såg utan tillvägagångssättet. När människor pekar fördömmande mot andra och att sedan göra samma brott de anklagar andra för det blir jag förbannad på. Det är falskt och fegt och ohyffsat. Nä skall man anklaga andra offentligt och i smyg se då till att sopa rejält framför egen dörr.
Näpp häpp nu skall jag njuta lite bebisar, men bjuder på en låt det var också längesedan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar