söndag 22 juli 2012

Måste bara!

Be om ursäkt för att jag inte hunnit med att uppdatera. Men det har varit lite intensivt i det sista och orken har tyvärr varit dålig. Men nu mellan gräsklippning och annat pyssel så vill jag uppdatera litegrann.
Igår fick vi ett super trevligt besök av Avalonian's Caliber "Casper" som nu blivit 8 månader och ser ut som en 8 månaders hund gör innan han vuxit in i kostymen. Nu vet jag att han kommer att fortsätta sin träning med hjälp av rutinerade i Malmö så jag misstänker att vi framöver kommer få höra fina jakthistorier om denna kille. För nog tycker jag att man kan se ett rejält fågel intresse ;)


Han är en lugn och stabil kille, som helt klart fortsätter att charma gammelmatte som han redan gjorde i valplådan.
Ha nu en fin dag, bjuder på ett par bilder till av A.Caliber "Casper"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar