fredag 20 juli 2012

Fem minuter

Igår snurrade det på från det jag kom hem tills jag lag mej. Och det jobbiga nu är att mitt vänstar öga åkt på samma strul som mitt högra veckan innan. Det högra har blivit mycket bättre men varar fortfarande, natten har varit allt annat än sömnrik. Nu är jag rent ut sagt dret less på att det ploppar upp den ena infektionen efter den andra, nu tycker jag att det räcker. Orkar inte med mej själv snart!
Igår på jobbet frågade jag om varför vi inte kunde göra något kul när vi ändå var två? vad tänker du Jo att vi kan ta bussen när den är ledig och åka ut på något så slipper de bara vara här. Sagt och gjort jag fick ta med 4 boenden och vi drog i väg till sågudden och kollade in 4H djuren och njöt av promenad och satt och njöt utsikten av kyrkviken. Det blev mycket uppskattat och som tack köpte jag med lite fika bröd så även personalen fick lite mys. Med andra ord hade vi en jättefin dag på jobbet. Vilket påminner mej om att jag nu skall iväg igen, men nu är det helgen snart vilket också kommer bli skönt. Med ett litet trevligt besök det kommer bli så spännande :)
Ha nu en fin dag, bjuder på en låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar