måndag 30 juli 2012

Ny vecka och nya tokigheter.

Jag skall ansöka om världsrekord i idioti :) Var och handlade efter jobbet, vet vart jag la plånboken. Men när jag skulle ha den här hemma var den borta. Paniken man känner är fruktansvärd, sagt och gjort åker in till stan och in på butiken men ingen plånbok. Ringer polisen men de har bara öppet mellan 0900-1500! Nåja ringer banken och spärrar korten och eftersom även mitt körkort ligger i så läggs det en varning utifall någon går in på banken och skall ta ut pengar. När alla samtal var avklarade får jag ett sms, om du svarat i telefon skulle du veta att jag hittat din plånbok på en hylla i garderoben. Nu lovar jag att det var lyckotårar som kom.
Skall nu anmäla in mej i klubben för ofrivilligt korkade!

Idag har även valparna blivit avmaskade för sista gången, och som det ser ut nu så är det två tikar lediga och tre hanar.
Och lilla Daisy kommer mer och mer in i flocken den som tycker det är riktigt jobbigt med en valp är Akira hon tycker det är nog med de 11 hon har fått tagit över. Men det ändrar sig nog snart, efter lördag minskar antalet drastiskt. Suck nu börjar det kännas lite vemodigt fast ändå rätt skönt.

Nu skall jag ta utmaningen med att försöka sova lite, ha en god natt bjuder på en fin bild!
Foto Alexander Stensby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar